творчыя заданні для пазакласнага чытання

Урок пазакласнага чытання. Дата: 26 марта 2013 в 10:51, Обновлено 5 января 2014 в 20:26. Прадмет: літаратурнае чытанне. 2.Садзейнічаць развіццю навыкаў чытання па ролях, уменняў складаць партрэт героя. 3. Выхоўваць пачуццё дабрыні, спагады, павагі да старэйшых. Абсталяванне: падручнік, рэпрадукцыі карцін, малюнкі дзяцей, партрэт А. Якімовіча, прэзентацыя “Вясна”.


Творчыя заданні на ўроках літаратурнага чытання, як сродак павышэння матэвацыі малодшых школьнікаў Альхімовіч Вольга Пятроўна. Спампаваць 223.15 Kb. Дата канвертавання. Дзяржаўная ўстанова адукацыі. «Гімназія г. Асіповічы» Творчыя заданні на ўроках літаратурнага чытання, як сродак павышэння матэвацыі малодшых школьнікаў. Альхімовіч Вольга Пятроўна


Урок пазакласнага чытання па беларускай літаратуры (2 клас). Тэма: Урокі працавітасці. Мэты: стварыць умовы для абагульнення ведаў вучняў па прачытаных творах . Спіс твораў для самастойнага чытання да ўрока: Барыс Сачанка “Насцечка”, Генадзь Аўласенка “Сказ пра Мураша – лайдака”, Канстанцыя Буйло “У зімовым лесе”, Уладзімір Карызна “Чыстая градка”, Эдзі Агняцвет “Хто пачынае дзень?, Авяр’ян Дзеружынскі “Маленькая памочніца”. Ход урока. 1. Арганізацыйны момант.


Пазакласнае чытанне. Значение хорошей книги в жизни человека велико. Она помогает нам разбираться в сложных обстоятельствах жизни, учит нас уважать достоинство человека и правильней оценивать самих себя, она окрыляет ум и сердце чувством любви к родине, к человеку-труженику. Беларуская лiтаратура. Ветразі: кніга для пазакласнага чытання ў 5 кл. / уклад. Л. Цітова. Арлоў У. Адкуль наш род.


Пазакласнае чытанне — гэта мэтанакіраванае самастойнае чы-танне вучнямі мастацкай, навукова-пазнавальнай і іншай літаратуры. Яно з’яўляецца неабходным звяном вучэбнага працэсу, важным срод-кам маральнага і эстэтычнага выхавання школьнікаў, фарміравання ў вучняў культуры самастойнага чытання. Культура самастойнага чытання ўключае ў сябе: шырокае азна-ямленне дзяцей з лепшай мастацкай, навукова-пазнавальнай і да-ведачнай літаратурай; прывіццё вучням неабходных ведаў, навыкаў і ўменняў арыентавацца ў вядомай кнізе; развіццё мастацкага густу кожнага чытача.


Заданні: 1. Прапануйце свае варыянты арганізацыі дамашняга чытання навучэнцаў (клас, тэма – на выбар студэнта). 2. Распрацуйце фрагмент урока (уступныя заняткі) пры вывучэнні казкі Уладзіміра Караткевіча “Нямоглы бацька” (5 клас), апавядання Міхася Зарэцкага “Ворагі” (10 клас), п’есы Аляксея Дударава “Князь Вітаўт” (11 клас). 9. У аснову Дальтона-плана быў пакладзены: а) метад творчага чытання; б) лабараторны метад; в) даследчы метад; г) метад дэманстрацыі. Блок ІІ “Гісторыя выкладання методыкі беларускай літаратуры другой паловы ХХ ст.” . 4. Як часта мэтазгодна праводзіць урокі пазакласнага чытання? а) 1 раз на тыдзень; б) 2 разы на тыдзень; в) 1 раз на год; г) 1 раз на чвэрць.


Урокі пазакласнага чытання ў сярэдніх класах маюць на мэце пашырыць уяўленні школьнікаў пра пісьменнікаў, з творчасцю якіх яны знаёмяцца ў асноўным курсе літаратуры. Часам настаўнікі плануюць урокі пазакласнага чытання адносна з . Мэтазгодна пры планаванні ўрокаў пазакласнага чытання аб'ядноўваць розныя падыходы, маючы на ўвазе тое, што яны павінны адкрываць школьнікам прастору для чытацкай дзейнасці: новыя, яшчэ зусім незнаёмыя бакі дзейнасці пісьменніка, жанравыя формы, стылі. Такім чынам, пры правядзенні ўрокаў пазакласнага чытання настаўніку варта памятаць наступнае


Патрабаванни на уроках пазакласнага чытання.Да урокау пазакласнага чытання прадъяуляюцца пэуныя патрабаванни. На кожным уроку праводзицца улик таго, што вучни чытали самастойна. Яны прыносяць у клас книги, якия прачытали ци яшчэ прачытаць. Што вы можаце сказаць пра гэтую книжку? У працэсе анализу твора выдзяляецца галоуная думка. Кнігі для чытання і разгляду павінны быць рознымі па структуры: кніга, якая змяшчае адзін твор аднаго аўтара; кніга, якая складаецца з некалькіх твораў аднаго аўтара; кніга, у якую ўваходзяць творы розных аўтараў. У працэсе работы з кнігаю вучні знаёмяцца: · з відамі літаратуры (мастацкая, навукова-мастацкая, навукова-пазнавальная, даведачная, дзіцячы перыядычны друк)


Зборнік твораў для пазакласнага чытання». ШБ (уклад. П. Лявонава, I. Слесарава). В. Адамчык. «Дзікі голуб». А. Бадак. «Адзінокі васьмікласнік хоча пазнаёміцца». «Дрэва вечнасці: кніга для пазакласнага чытання» (уклад. В. Куш-нярэвіч). А. Абуховіч. Вершы. У. Арлоў. «Дзень, калі ўпала страла». М. Арочка.


Хата наша стаяла на канцы, пры лесе. I, пэўна, па гэтай прычыне да нас часта заходзілі партызаны. Ці на заданне ідуць, ці з задання вяртаюцца — абавязкова зойдуць: абагрэцца, з'есці гарачай бульбы. Часцей за ўсё да нас заходзілі падрыўнікі. Яны хадзілі на чыгунку, падрывалі варожыя цягнікі, каб фашысты, іхнія танкі і гарматы не даехалі да фронту.


Сённяшні ўрок пазакласнага чытання я вырашыла зрабіць таксама незвычайным. Мы правядзём з вамі інтэлектуальнае падарожжа-гульню па казках. Вы згодны? . Кожная каманда атрымлівае заданне адгадаць казку і яе аўтара па кніжнай ілюстрацыі. Ты – мне, я – табе. У гэтым конкурсе прадстаўнік з каманды задае сваі пытанні іншай камандзе.


Работа по теме: мбм и л. Глава: 25. Значэнне і задачы пазакласнага чытання. ВУЗ: БГПУ. У другім паўгоддзі дазіраваць вучэбныя заданні з улікам асаблівасцей першакласнікаў, настаўнік чытае услых. дадатковыя крыніцы пашырэння чытацкага светапогляду. Трэці этап — асноўны--II, III і IV класы. Самастойнае выкананне вучнямі прадума-ных настаўнікам дамашніх заданняў да ўрокаў пазаклас-нага чытання На гэтым этапе вы-стаўляюцца ацэнкі за пазакласнае чытанне. 26. Арганізацыя і кіраўніцтва пазакласным чытаннем.Этапы фарміравання чытацкай самастойнасці, змест работы на розных этапах. Першы этап — падрыхтоўчы-першае паўгоддзе I класа.


Работа по теме: мбм и л. Глава: 25. Значэнне і задачы пазакласнага чытання. ВУЗ: БГПУ. У другім паўгоддзі дазіраваць вучэбныя заданні з улікам асаблівасцей першакласнікаў, настаўнік чытае услых. дадатковыя крыніцы пашырэння чытацкага светапогляду. Трэці этап — асноўны--II, III і IV класы. Самастойнае выкананне вучнямі прадума-ных настаўнікам дамашніх заданняў да ўрокаў пазаклас-нага чытання На гэтым этапе вы-стаўляюцца ацэнкі за пазакласнае чытанне. 26. Арганізацыя і кіраўніцтва пазакласным чытаннем.Этапы фарміравання чытацкай самастойнасці, змест работы на розных этапах. Першы этап — падрыхтоўчы-першае паўгоддзе I класа.


Сённяшні ўрок пазакласнага чытання я вырашыла зрабіць таксама незвычайным. Мы правядзём з вамі інтэлектуальнае падарожжа-гульню па казках. Вы згодны? . Кожная каманда атрымлівае заданне адгадаць казку і яе аўтара па кніжнай ілюстрацыі. Ты – мне, я – табе. У гэтым конкурсе прадстаўнік з каманды задае сваі пытанні іншай камандзе.


Спіс твораў для пазакласнага чытання ў 3 класе. Творы на школьную тэму : Эдзі Агняцвет. Легенды «Адкуль зязюля ўзялася», «Адкуль узяўся мядзведзь». Уладзімір Ліпскі. «Дабрадзей для ўсіх дзяцей», «Юні-Юні клапоціцца пра здароўе», «Чырвоная кніга». Уладзімір Мазго. «Лайдак і Шпак».


Кампетэнтнасна-арыентаваныя заданні да урокаў пазакласнага чытання (3 клас, 1 паўгоддзе). Заданні распрацавалі ўдзельнікі абласной творчай группы настаўнікаў пачатковых класаў: · Бруцкая Наталія Аляксееўна (ДУА «Сярэдняя школа № 7 г. Барысава») · Свяцкая Галіна Аркадзьеўна (ДУА «Вілейская гімназія №1 “Логас”») · Астахава Ірына Ягораўна (ДУА «Свіслачская сярэдняя школа. ім.


Групавая — вялікія творчыя групы для падрыхтоўкі канферэнцый, конкурсаў, віктарын, афармлення і выпуску інфармацыйных плакатаў, насценгазет, вядзення рукапіснага альманаха, часопіса, групы, якія будуць выступаць у якасці каманды або для заняткаў у гуртках. Індывідуальная− праца з вучнямі, якія атрымалі індывідуальныя заданні, даручэнні пры падрыхтоўцы да мерапрыемстваў (рэфераты, даклады, інфармацыі, ілюстрацыйны матэрыял), выступаюць у ролі вядучых або з тымі, хто спрабуе свае сілы ў літаратуры. Заданні для абмеркавання на практычных занятках. (па тэме “Методыка правядзення ўрокаў пазакласнага чытання”). 1. Падрыхтуйцеся да абмеркавання наступных пытанняў


Пазакласнае чытанне. Я к вам обращаюсь, товарищи, дети: Полезнее книги нет вещи на свете! . Заданне 2. Апавяданні і казкі В. Біянкі вучаць раскрываць таямніцы лесу, разгадваць маленькія і вялікія загадкі з жыцця звяроў і птушак. Чытайце творы аўтара і вы адкрыеце для сябе шмат новага і цікавага. Віктарыны "Чый гэта партрэт?" goo.gl/forms/EqaFeqiHjq. Заданне 3. "Аленький цветочек" - прыгожая, чароўная і добрая дзіцячая гісторыя пра безумоўную адданасці і любоў, якія перамагаюць зло. Казка "Аленький цветочек" створана С. Аксакавым ў 1858 годзе.Вам сустрэнуцца цяжкія словы. Вось іх пераклад на сучасную беларускую мову.


Пазакласнае чытанне. па беларускай літаратуры. Тэма: З любоўю да Радзімы. Чытанне – разглядванне кніг, якія прынеслі вучні. Чытанне твораў падрыхтаванымі вучнямі, абмеркаванне зместу прачытаннага. (10-15 хвілін) (Дадатак 1). Віктарына (Каманды “Бусляняты”, “Зубраняты” (Дадатак 2). Лянок: - Паважаныя сябры! Для удзела ў віктарыне, давайце падзелімся на дзве каманды… Васілінка: - Пачакай, Ляночак! Прапаную назваць каманды: “Бусляняты” і “Зубраняты”. Кожная каманда атрымлівае крыжаванку з заданнем (Дадатак 6).За правільнае выкананне задання каманда атрымлівае тры “васількі”. Вучань 4: Зямля Беларусі!


Абсталяванне: “Вытокі”. Хрэстаматыя для пазакласнага чытання ў VІ класе. ШБ (уклад. М. Лазарук, Т. Логінава, А. Сігаева). заданні (інсцэніроўкі, даклады, паведамленні); • выкарыстоўваць набытыя веды і ўменні ў практычнай дзейнасці і паўсядзённым жыцці для: 1) выбару шляхоў свайго культурнага развіцця; 2) выражэння ўласнага меркавання пра літа-ратурныя творы, іх сцэнічнае ўвасабленне; 3) самастойнай мастацкай творчасці. Літаратура 1. Бальбуров, Э. А. Поэтика лирической прозы.


Заданнi па беларускай лiтаратуры. ▫. Прэзентацыi да ýрокаý лiтаратуры. Прыкладны спiс твораý для пазакласнага чытання па беларускай лiтаратуры ý 11 класе. Прыкладны спіс твораў для пазакласнага чытання. па беларускай літаратуры ў 11 класе. Паэзія.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

кейс с ответами внутренний конфликт

принципиальная схема приемника golon rx 607ac

юлия кузьминых сделка 3 часть в плену любви читать