публічні запозичення та бюджетне кридитування
Методи здійснення публічних видатків (фінансування, асигнування, кредитування, інвестування). Правові основи кошторисно-бюджетного фінансування, його напрями. Проблеми співвідношення постатейного (бюджетно-кошторисного) та програмно-цільового фінансування. Бюджетна програма: паспорт, порядок використання коштів за бюджетною програмою, виконавці, результативні показники та аудит її ефективності. Система розпорядників бюджетних коштів. Співвідношення понять розпорядник та одержувач бюджетних коштів. Види бюджетних запозичень. Граничний обсяг державного внутрішнього і зовнішнього боргу України. Поняття, склад, види і форми державного внутрішнього боргу України.
Місцеві запозичення здійснюються з метою фінансування бюджету розвитку бюджету Автономної Республіки Крим, міських бюджетів та використовуються для створення, приросту чи оновлення стратегічних об'єктів довготривалого користування або об'єктів, які забезпечують виконання завдань, спрямованих на задоволення інтересів населення АР Крим і територіальних громад міст. Державна казначейська служба за погодженням з Міністерством фінансів України має право залучати на поворотній основі кошти єдиного казначейського рахунку для покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, Пенсійного фонду та для надання середньострокових позик місцевим бюджетам.
3.1. Державний кредит (державні запозичення).Функціонування державного кредиту веде до утворення державного боргу, як сукупності зобов’язань держави перед населенням, юридичними особами, іноземними державами та міжнародними організаціями. n Право на здійснення державних внутрішніх та зовнішніх запозичень у межах, визначених законом про Державний бюджет України, належить державі в особі Міністра фінансів України або особі, яка виконує його обов'язки (далі - Міністр фінансів України), за дорученням Кабінету Міністрів України (ч.1 ст.16 БКУ). n Кабінет Міністрів України визначає умови здійсн.
Бюджетні запозичення являють собою передбачені законом або рішенням органу місцевого самоврядування операції, пов'язані із залученням до бюджету відповідного рівня грошових коштів, майна чи/та майнових прав, з метою фінансування дефіциту бюджету, погашення боргових зобов'язань тощо на засадах зворотності, платності та строковості. У результаті здійснення бюджетних запозичень носій бюджетних повноважень отримує боргові зобов'язання перед кредиторами. Бюджетні запозичення можуть здійснюватися як у формі цінних паперів - державних, так і кредитних договорів. Залежно від типу кредитора вони можуть бути зовнішніми або внутрішніми.
Публічний кредит охоплює державний та муніципальний кредити. Бюджетний кодекс закріплює, що державний борг (борг Автономної Республіки Крим чи борг місцевого самоврядування) — загальна сума заборгованості держави (Автономної Республіки Крим чи місцевого самоврядування), яка складається з усіх випущених і непогашених боргових зобов'язань держави (Автономної Республіки Крим чи місцевого самоврядування), зокрема боргових зобов'язань держави (Автономної Республіки Крим чи міських рад), що набувають чинності внаслідок виданих. Державні запозичення здійснюють для покриття бюджетного дефіциту на державному й.
Большая электронная база правовых знаний, содержащая нормативно-правовую библиотеку кодексов, законов, подзаконных актов министерств и ведомств, судебной практики, международных актов, научно-практические комментарии к основным законодательным актам Украины, сборник стандартов, нормативов, классификаторов, регламентных и прочих технических условий в сфере стандартизации, метрологии, сертификации и оценки соответствия, шаблоны договоров, исковых заявлений и прочей правовой документации, юридическая литература в электронном виде, историко-правовые документы, среди которых Статьи Богдана Хмельниц.
Види бюджетного кредиту. Плюси і мінуси бюджетного кредитування для фізичних осіб. На відміну від стандартного кредитування фізичних осіб, бюджетне надається з державного бюджету юридичним особам, наприклад, фізичній особі-підприємцю. У процесі укладення договору фіксується сума позики, строки повернення, цілі фінансування та умови його погашення. Вказати цілі — це обов'язкова вимога державного кредиту. Бюджетний кредит — це позика, яка видається юридичним особам з держбюджету на умовах повного повернення. Така позика може надаватися як на безоплатній основі, так і на платній, все залежить від форми (для комерційних організацій або муніципальних).
31) кредитування бюджету - операції з надання коштів з бюджету на умовах повернення, платності та строковості, внаслідок чого виникають зобов'язання перед бюджетом (надання кредитів з бюджету), та операції з повернення таких коштів до бюджету (повернення кредитів до бюджету). Для цілей цього Кодексу до кредитів з бюджету також належать бюджетні позички та фінансова допомога з бюджету на поворотній основі; 32) міжбюджетні трансферти - кошти, які безоплатно і безповоротно передаються з одного бюджету до іншого
5) бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права; 6) бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими
5) бюджетна система України - сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права; 6) бюджетна установа - орган, установа чи організація, визначена Конституцією України, а також установа чи організація, створена у встановленому порядку органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим чи органами місцевого самоврядування, яка повністю утримується за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевих бюджетів. Бюджетні установи є неприбутковими
Кошторис доходів і видатків бюджетної установи, організації має дві складові: - загальний фонд, який містить обсяг надходжень із загального фонду бюджету та розподіл видатків за повною економічною класифікацією видатків на виконання . класифікацією видатків на здійснення відповідних видатків згідно із законодавством, а також на реалізацію пріоритетних заходів, пов’язаних з виконанням установою основних функцій, або розподіл надання кредитів з бюджету згідно із законодавством за класифікацією кредитування бюджету. Форма кошторису затверджується Мінфіном.
Бюджетний кодекс України в новій редакції передбачає вдосконалення управління бюджетними коштами (закріплення нових бюджетних правил) щодо регламентації використання коштів загального і спеціального бюджету та управління ними, а саме: -- встановлено заборону без внесення змін до закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет) щодо збільшення бюджетних призначень за загальним і спеціальним фондами державного бюджету (місцевого бюджету) (ч. 11 ст. 23 Бюджетні призначення та асигнування)
Кредитування бюджету. Кредитування бюджету - це операції з надання коштів з бюджету на умовах повернення, платності та строковості, внаслідок чого виникають зобов'язання перед бюджетом (надання кредитів з бюджету), та операції з повернення таких коштів до бюджету (повернення кредитів до бюджету). Для цілей цього Кодексу до кредитів з бюджету також належать бюджетні позички та фінансова допомога з бюджету на поворотній основі Джерело: ст. 2 БКУ. Міжбюджетні трансферти - це . Місцеве запозичення - це . Місцеві бюджети - це . Місцевий борг - це .
Исследуются вопросы государственных заимствований, современных особенностей формирования государственного долга и его управление. Проведена оценка структуры государственного долга и вероятность возникновения долговых рисков государства. Обосновано приоритеты современной политики государственных займов и обслуживания государственного долга.
Публічний кредит – це державний та місцевий (муніципальний) кредити. Регулювання даних боргових зобов’язань на загальному рівні регламентується лише в окремих нормах Бюджетного кодексу України, а також у деяких інших нормативних актах. В загальному сенсі державний кредит характеризується як система відносин позики, де однією із сторін виступає держава. Роль держави в відносинах кредитування може бути різною. Вона може виступати гарантом при здійсненні тих чи інших інвестиційних програм, реалізації проектів, забезпеченні участі тих чи інших суб'єктів, без яких неможливе здійснення та реалі.
Коментарі
Дописати коментар