проектні технології навчання з досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури
Отримати аудіо Отримати відео. З досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури. 11.02.2021 в 14:42 Козир Н.І. 9912 0 MarynaBaldovska. Нравится. Життя - коротке, література - вічна. Гіппократ. Учитель-словесник, можливо, єдиний з усіх предметників, має справу з вихованням душі учня за допомогою прекрасного мистецтва, вселяючи в неї добро, прагнення краси й гармонії. Сьогодення націлює школу на формування ініціативної і самостійної особистості, наділеної творчою уявою, ініціативним мисленням Я на протязі трьох років працюю над проблемою “Впровадження інтерактивних форм і методів навчання на уроках зарубіжної літератури”.
Інтерактивні методи навчання Проектні технології Ігрові технології Технологія розвитку критичного мислення. Технологія розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури сприяє: розвитку творчих здібностей учнів, умінь чітко й логічно вибудовувати усні й письмові висловлювання відповідно до мети й конкретної ситуації спілкування. Інтерактивні технології: кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки . Посібник Проектна технологія як засіб досягнення заданого результату З ДОСВІДУ РОБОТИ РАЙОННОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ З ДОСВІДУ РОБОТИ РАЙОННОЇ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
Проектні технології на уроках зарубіжної літератури. З досвіду роботи вчителя. зарубіжної літератури. Піско- Радьківської ЗОШ І-ІІІ ст. Семененко Наталії Анатоліївни. Оскільки метод проектів належить до технологій особистісно орієнтованого навчання, то і мета моєї роботи була спрямована на розвиток в учнів дослідницького і пізнавального інтересу, уміння самостійно знаходити інформацію, аналізувати і узагальнювати її, детально працювати з текстом художнього твору, уміння презентувати інформацію у вигляді оформленого результату діяльності, уміння самостійно і критично мислити, висловлювати власну думку, бути ініціативним і наполегливим, розвивати здатність працювати як індивідуально.
Опис досвіду роботи Соколовської Лариси Анатоліївни, вчителя зарубіжної літератури Кумарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліста першої категорії. Актуальність досвіду У період реформування освіти роль вчителя в навчально-виховному процесі має бути переосмислена кожним, і кожен повинен зрозуміти, усвідомити свою роль у житті нашої держави і в житті своїх учнів, систематизувати все надбане, відкрите в щоденній копіткій праці. Щоб зробити процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним і демократичним, вчителю необхідно здійснити крок на шляху опанування нових педагогічних технологій, саме це .
Вчителем зарубіжної літератури працюю понад 40 років. Останні роки працюю над проблемною темою: « Впровадження інтерактивних технологій на уроках зарубіжної літератури.» Метою вивчення літератури є залучення школярів до скарбниці світової літератури,а через неї до фундаментальних цінностей культури у взаємодії їх конкретно-історичних,національних та загальнолюдських значень. У процесі навчання намагаюсь реалізувати триєдину мету: навчальну,розвивальну,виховну. На уроках […]
Передовий педагогічний досвід. Досвід роботи вчителя світової літератури Татарчук Світлани Євгенівни. Педагогічне кредо вчителя: «Завтра урок. І творити його треба так, як митець творить вірші чи музику». О.Захаренко. Автор досвіду: Татарчук Світлана Євгенівна, вчитель світової літератури, категорія вища, стаж роботи - 25 років. Адреса досвіду: Петраківський НВК «Загальноосвітня школа /-/// ступенів - дошкільний навчальний заклад» Катеринопільської районної ради Черкаської області. Досвід вивчався протягом 2009-2011 p.p. адміністрацією Петраківського НВК та районним методичним кабінетом. Теоретичною основою досвіду є технологія інтерактивного навчання (Дж. Шерман, Г.Фріц, С.Ренегар, Дж.
вчитель зарубіжної літератури Грузьківського НВК Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках зарубіжної літератури як умова. ФАХОВОГО ЗРОСТАННЯ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА (з досвіду роботи). «Будьте самі шукачами, дослідниками. Не буде вогника у вас – вам ніколи не запалити його в інших». Запровадження в навчальний процес сучасних інформаційних технологій, зокрема, комп’ютерно-орієнтованих і телекомунікаційних, відкриває нові шляхи для активізації творчих, пошукових, особистісно орієнтованих форм навчання. Будь-яка педагогічна технологія – це інформаційна технологія.
Я, як вчитель світової літератури, працюю над методичною проблемою «Використання інноваційних технологій на уроках світової літератури». Саме застосування інноваційних форм та методів роботи сприяє формуванню в учнів основних пізнавальних умінь і навичок, виробленню моделей поведінки за різних життєвих обставин. В своїй роботі я спираюсь на досвід українських вчених О. Пометун, Л. Пироженко, В. Мельник, Н. Бібік, О. Гін та інших. Провідна ідея мого досвіду: використання інноваційних технологій у процесі світової літератури сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме зр.
Зарубіжна література - складова літературної та загальногуманітарної освіти українських школярів. Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури. Характеристика нестандартних уроків при вивченні літератури у старших классах. Використання програми розробки презентації дозволяє перетворити завдання написання проектних робіт учнів у творчий процес, що передбачає велику аудиторію слухачів, після презентаційне обговорення та визначення кращих робіт. Однією з таких програм є комп'ютерна програма МісrosoftPowerPoint, яка дозволяє використання текстового формату, звукових та відео файлів, анімаційного оформлення, різноманітних схем, таблиць, динамічних графіків тощо.
Все правильно! Вчителі інтуїтивно використовують у своїй практиці багато розрізнених елементів різноманітних технологій. Пригадують, винаходять, часом засиджуючись за робочим столом до пізньої ночі, складають схеми, таблиці, шукають прийоми роботи з ними Як кажуть, "винаходять велосипед". Технологія, на відміну від вільного, часто невпорядкованого творчого пошуку, дає вчителю дієвий робочий інструментарій. За цією структурою і розглянемо найбільш поширені освітні технології у практиці вчителя світової літератури. 1. Проектно-діяльнісна технологія. Слово "проект"у перекладі з латини означає "кинути уперед". Справді, проект — це будь-який задум, що має мету, термін та конкретні кроки реалізації.
сприйняття світу. Формування досвіду творчої. діяльності. Принципи навчання зарубіжної літератури. Індивідуальне й диференційоване. навчання. Проблемні й творчі ситуації. Діалогіч ність. Система роботи викладача передбачає. Вивчення методичної літератури. Ознайомлення з ППД. Апробація нових форм і видів роботи на уроках. Розробка власних уроків. Узагальнення та презентація власного. досвіду. Корегування процесу впровадження та результативності. Психолого – емоційна комфортність і соціальна адаптованість школярів. Технології проектного навчання. Ігрові технології. Технологія розвитку критичного мислення.
Зарубіжна література – предмет цікавий і багатогранний. Вже багато років я прищеплюю любов до цього чудового мистецтва слова. Використання інноваційних технологій на моїх уроках, що сприяє активізації навчально-пізнавальної діяльності та спонукає до творчої активності дітей, розкриває їх творчий потенціал. Проектна технологія спонукає до: Розв’язання учнем або групою учнів будь-якої проблеми; Виконання творчих проектів; Інтегрування знань, умінь різних наук; Розвитку пізнавальних навичок учнів; Вміння орієнтуватися в інформаційному просторі; Формування навичок критичного мислення. Слайд.
Хмарні технології в діяльності вчителя зарубіжної літератури «Хмарна школа» - презентация. Презентация была опубликована 5 месяцев назад пользователемValentina Liashko. 7 Переваги скрайбінгу в навчанні: візуалізація в процесі навчання допомагає учням організувати та аналізувати отриману інформацію; за допомогою візуальних образів учні з легкістю інтегрують нові знання; візуалізація розвиває критичне мислення (вербальна та візуальна інформація допомагає відновлювати в памяті отриману інформацію, оскільки презентація скрайбінгу складається із простих образів, символів та предметів, які легко запамятовуються); візуалізація є універсальною та доступною всій аудиторії.
Завдання вчителя світової літератури. з Розширювати читацький досвід учнів, розвивати їх почуття, мислення, мовлення. з Виховувати у школярів толерантне ставлення до іншої точки зору. з Вчити учнів аргументувати свою думку. з Вчити учнів визначати своє життєве кредо. з Розвивати творчі пізнавальні компетенції. з Інтерактивне навчання. з Ситуаційне навчання. з Проектна технологія. з Технологія саморозвитку учня. з Інтегроване навчання. з Особистісно-орієнтоване навчання. Інтерактивні методики навчання. Мозковий штурм. Член міської творчої групи вчителів. зарубіжної літератури із впровадження. інноваційних технологій (2009-2011рр). Лекції для слухачів курсів РОІППО (2010р, 2011р, 2013р).
учителя зарубіжної літератури Цюрупинської гімназії. Пастушенко Жанни Валеріївни. Метою вивчення курсу зарубіжна література є формування широкої читацької компетенції, яка базується на знаннях, уміннях пізнавального і творчого характеру, соціальних навичках, світоглядних переконаннях. Впроваджую науково-методичну тему «Формування міжпредметних компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури через інтеграцію навчальних дисциплін та впровадження нових моделей уроків, заснованих на інноваційних технологіях».
Інноваційні технології як засіб підвищення пізнавальної активності учнів. Методичні рекомендації щодо організації проектної діяльності учнів. Одним із кращих прикладів формування та розвитку креативності учнів є проектна методика у якій використовуються принципи рефлексії партнерство неординарність креативність толерантність. Курсова робота. зі шкільного курсу зарубіжної літератури. студентки 4 курсу, 2-А групи. Зезуль Ксенії Олександрівни.
Работа по теме: курсова робота. педагогіка. Глава: Розділ 2. Із досвіду роботи вчителів зарубіжної літератури по використанню інноваційних педагогічних технологій. ВУЗ: КНУ. Учителі зарубіжної літератури Манвелівської середньої загальноосвітньої школи спрямовують свою інноваційну діяльність на формування творчої особистості учнів. «Творчою діяльністю ми називаємо таку діяльність людини, яка створює щось нове, байдуже, буде це створіння якоюсь річчю зовнішнього світу чи певною розумовою або чуттєвою побудовою, що живе і знаходиться у самій людині» [9, С. 8]. Вивчення світової літератури в Манвелівській середній загальноосвітній школі підпорядковане інноваційним умовам формування творчої особистості.
Кваліфікація – вчитель світової літератури та російської мови. Стаж роботи – 25 років. Остання атестація – 2010 рік. Курсова перепідготовка – 2014 рік. Технології навчання, яким надається перевага. {72833802-FEF1-4C79-8D5D-14CF1EAF98D9}. Технологія. Один з авторів. За результатами огляду-конкурсу навчальних кабінетів світової літератури та російської мови загальноосвітніх навчальних закладів району у 2013 н. р. (наказ №157 від 30.04.14 р.) зайняв 2 місце. У 2013 році під час вивчення стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з російської мови у ЗНЗ Лохвицького району кабінет оглянула методист ПОІППО ім. М .В. Остроградського Гелеверя Р. О. Список опрацьованої літератури.
Коментарі
Дописати коментар