аналіз відвіданого уроку студента практиканта
Анализ урока. в рамках методической практики. студента 4 курса факультета естествознания, географии и туризма ЛГУ им. А. С. Пушкина. на базе МОУ «Сланцевская СОШ №1». г. Сланцы Ленинградской области. Студент – практикант: Предмет: география Класс: 6 «А». Дата проведения урока: 21.02.2013 г. Студентка-практикантка Ермоленко М.А. ответственно спланировала ход урока, цель которого приобретение новых знаний и развитие новых умений. Выбранные приемы и средства обучения соответствовали содержанию учебного материала, поставленным целям урока, учебным возможностям класса. Для определения темы и цели урока использовалась эвристическая беседа.
Образец анализа урока практикантки. Скачать материал. библиотека материалов. Добавить в избранное. Анализ Государственного урока прошедшего в 2 классе средней школы №13. Предмет: математика. Тема: « Закрепление вычислительных навыков. Решение задач». Практикантка: _ . Учитель начальных классов: _. Завуч: _ К уроку заранее продуман и подготовлен наглядный материал. Конспект урока продуман на основе уже имеющихся у детей знаний и соответствует программе обучения детей в начальных классах. Урок начат организованно. Учитель сообщил детям цель урока. Объявлен урок – соревнование. Продумана форма по.
I. Начало урока. Тема урока: Моделирование биологических процессов. Коллега-практикант: Блус Евгения Ивановна. Класс: 11. II. Организационное начало урока. 1. Готовность учителя к уроку. Учитель полностью готов к уроку. У учителя имеется конспект урока. Классная доска чистая. Подготовлена мультимедийная презентация. 2. Готовность учащихся к уроку. Ученики готовы к уроку. Все необходимые учебные принадлежности аккуратно лежат на краю стола. 3. Готовность помещения к уроку. Кабинет полностью подготовлен к проведению урока. Все необходимое программное обеспечение уже установлено на персональных к.
Методика проведения урока истории студентами-практикантами. Формирование у учащихся представления об основных направлениях внешней политики начала XX века, о геополитических отношениях мировых держав, воспитание чувства ответственности за судьбу страны. Студент-практикант. V курса группы 582. Саитов Ильдар Гербертович. Набережные Челны, 2009 г. Анализ урока №1 студента-практиканта Хусаиновой И. Р. Дата: 28 ноября 2009 г. Место прохождения практики: Лицей № 81 «Калкан».
Зміст уроку відповідав вимогам програми. Зміст і структура уроку сприяли формуванню логічних умінь : аналізувати ,узагальнювати ,порівнювати ,робити висновки ,загально навчальні уміння :працювати з малюнками, таблицями, підручником.Мцжпредметні зв мязки: історія, психологія, медицина. Були вірно визначені і реалізовані основна навчальна, виховна і розвивальна цілі . Були враховані вікові і психолого-фізіологічні особливості класу, індивідуальні особливості конкретних учнів . Я гадаю що вибраний мною тип уроку є доцільним. Зміст уроку був оптимально визначений, відповідав вибраним цілям і завда.
Науково-методичні рекомендації для студентів практикантів «Педагогічна практика студентів у загальноосвітніх закладах освіти. Освітньо-кваліфікаційній рівень "бакалавр"». Практика проводиться в 8-му семестрі з відривом від навчального процесу протягом п’яти тижнів. Загальний аналіз уроків, які були відвідані. Що найбільш запам’яталося і сподобалося, які є зауваження. 4. Які форми виховної роботи відвідані за період практики. 5. Власне відношення до виховної роботи, яка здійснюється в школі. 6. Висновки та пропозиції.
АНАЛІЗ УРОКІВ однокурсник. СТУДЕНТІВ-практиканти. Студент-практикант. V курсу групи 582. Саїтов Ільдар Гербертович. Триєдина мета уроку: сформувати в учнів уявлення про основні напрямки зовнішньої політики початку XX століття, розповісти про складні геополітичних відносинах світових держав, сприяти виховання почуття відповідальності за долю країни. Література, використана по темі: Данилов А. А., Косуліна Л. Г. Історія Росії, XX століття: Учеб. посібник для 9 кл. загаль. установ.
Анализ урока важен как для студента, проводившего урок, так и для всей группы студентов-практикантов. Обсуждение урока обычно начинается с выступления практиканта, проводившего урок. Он сообщает о подготовке к нему, о возникших при этом трудностях и их преодолении. Практикант рассказывает о выполнении учебной задачи, намеченной для каждого этапа урока, объяснении материала и восприятии его учащимися, использовании намеченных методов и приемов работы, а также о том, насколько они оказались эффективными. Студент дает оценку достижения цели урока и отвечает на вопросы присутствующих. После самоан.
урока. 0. 1. 2. Готовность к уроку мастера п/о. • Инструменты. • Пособия и оборудование. Готовность к уроку обучающихся. • Спецодежда, СИЗ. Проявление умений и знаний . жизненного опыта студентов с целью развития у них. познавательной активности и самостоятельности. 0 1 2.
Студентам необхідно відвідати уроки в закріплених класах і виявити цю залежність у практичній роботі вчителів. Доречно провести вивчення будь-яких особливостей школярів, наприклад, самооцінки дітей певного віку. Під час виконання цього завдання студенти оволодіють деякими методами психолого педагогічного дослідження. 2. Відвідати уроки з предмета спеціалізації у паралельному класі та в інших вчителів. Провести їх аналіз за схемою (див. додаток. 2.2). 3. Ознайомитися з роботою кабінету з предмета спеіалізації. 4. Спланувати індивідуальну роботу з учнями. 1. Проаналізувати різні класифікації типів уроків. 2. Проаналізувати структуру 2-3 відвіданих уроків з предмета спеціалізації.
Студентам необхідно відвідати уроки в закріплених класах і виявити цю залежність у практичній роботі вчителів. Доречно провести вивчення будь-яких особливостей школярів, наприклад, самооцінки дітей певного віку. Під час виконання цього завдання студенти оволодіють деякими методами психолого педагогічного дослідження. 2. Відвідати уроки з предмета спеціалізації у паралельному класі та в інших вчителів. Провести їх аналіз за схемою (див. додаток. 2.2). 3. Ознайомитися з роботою кабінету з предмета спеіалізації. 4. Спланувати індивідуальну роботу з учнями. 1. Проаналізувати різні класифікації типів уроків. 2. Проаналізувати структуру 2-3 відвіданих уроків з предмета спеціалізації.
Тип урока:комбинированный. Методика подхода к уроку:формирование знаний об окружающем мире и его закономерностей в целом, установление внутри предметных и меж предметных связей; развитие у школьников навыков решения учебных задач. Замысел урока:“Где это только возможно, обучение должно стать переживанием”. (А. Эйнштейн.)
Аналіз цілей уроку. · Чи правильно і обґрунтовано поставлені та сформульовані навчальні, розвивальні, виховні цілі уроку? · Чи враховані при цьому особливості навчального матеріалу, місце даного уроку в системі уроків з теми, рівень підготовки класу? · Який ступінь досягнення цілей уроку? Аналіз структури і організації уроку. · Чи відповідала структура уроку його цілям? · Який тип уроку? Чи пов’язані між собою етапи уроку? Чи доцільно розподілений час між ними?
Діяльність студента-практиканта Навчально-виховна робота студентів-практикантів проходить у три етапи. На початковому етапі педагогічної практики Вами здійснюється така діяльність: 1. Берете участь у настановчих зборах і в організаційних заняттях в університеті та у школі. 2. Знайомитесь із класом, вивчаєте навчальний план, журнал, розклад уроків та інші документи. Схема поглибленого аналізу уроку. І. Цілеспрямованість уроку: 1. визначити практичну, освітню, розвиваючу, виховну цілі уроку; 2. встановити відповідність цілей уроку його місцю в ситуативно-тематичному циклі, типу уроку та ступеню навчання. ІІ.
Відвідування уроків, проведених студентами-практикантами, аналіз відвіданих уроків. (7-8 уроків). 1 – 4 тиждень. Розробка конспектів (план-конспектів) уроків, затвердження їх у вчителя. Проведення уроків. Обговорення з вчителем та студентами-практикантами уроків, фіксація зауважень і рекомендацій у табелі оцінювання, укладання висновків (усі уроки за календарно-тематичним плануванням упродовж трьох тижнів). 1 – 4 тиждень. Оцінювання усних відповідей учнів, перевірка письмових робіт учнів.
Відвідування уроків, проведених студентами-практикантами, аналіз відвіданих уроків. 4. Оформлення зразків наочності й дидактичних матеріалів для індивідуальної та диференційної роботи з учнями. Зміст дослідницької роботи студентів 1. Опрацювання науково-методичного матеріалу. Відвідуючи уроки вчителя та інших студентів, практикант веде відповідні записи у щоденнику практики, фіксує зміст діяльності вчителя і учнів на уроці, робить відповідні зауваження щодо ефективності застосування певних методів, прийомів. Плани-конспекти оформлюються на окремих листах А-4, у виправленому охайному вигляді подаються вчителю на затвердження не пізніше ніж за день до дати проведення уроку.
Анализ урока проведённого студентом-практикантом. 16 июня 2012 - Администратор. Статья посвящена анализу урока проведенного студентом проходящего педагогическую практику в школе. 1. Общие сведения об уроке. 2. Начальный этап организации урока. При появлении студентки-практикантки в классе ученики ещё готовились к предстоящему уроку и повторяли заданное домашнее задание. После звонка учителем были применены педагогические приемы для наведения порядка и дисциплины в классе. Был сделан ряд замечаний, кто не приготовился к уроку. После, учителем громко названы учащиеся, которые разговаривали и не понимали, что начался урок.
Коментарі
Дописати коментар