коханий вітаю зднем народженням

Мій найкращий, самий добрий, самий коханий хлопець на Землі, прийми найкращі побажання в твій славний День народження. Бажаю тобі міцного здоров’я, у всьому успіхів і благополуччя. Нехай кожен день дарує тобі лише приємні миті, нехай удача відкриває перед тобою двері. Всіх благ тобі, мій бажаний, благополуччя, достатку і всього найкращого. Будь завжди таким ласкавим, ніжним.


Мудра дружина знає, що привітання з днем народження чоловікові - це ключик до виконання її власних бажань в майбутньому. Тому скласти і майстерно піднести будь-яке, навіть скромне привітання і подарунок - важливо. Привітання із днем народження чоловікові. Хай щастя та мир зігрівають оселю І грає здоров’я, як добре вино. Будь завжди щасливий і веселий, Життя бережи, бо єдине воно.


Мій найкращий, самий добрий, самий улюблений хлопець на землі, прийми найкращі побажання в твій славний день народження. Бажаю тобі міцного здоров'я, у всьому успіхів і благополуччя. Нехай кожен день дарує тобі лише приємні миті, нехай удача відкриває перед тобою двері. Всіх благ тобі, мій бажаний, благополуччя, достатку і всього найкращого. Будь завжди таким ласкавим, ніжним. Хай збуваються твої найзаповітніші мрії, а Господь оберігає від бід і зла. Хай лише хороші новини радують тебе, мій коханий. *** Мій коханий, єдиний, вірний захисник і ласкавий друже! Ти став моїм життям, і в твій Д.


Привітання з днем народження коханому. В цей день святковий Тобі дарую Своє кохання, Свою любов я, Свою я ніжність Віддам тобі я, Мій любий муже, Мій милий друже. Коханий, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю тобі залишатися завжди таким веселим, енергійним і мужнім! Спасибі за те, що ти є! Я тебе люблю!


Вітаю з днем народження! Бажаю кожен день прокидатися з відчуттям щастя і в гарному гуморі. Нехай здоров’я і гроші за замовчуванням тільки множаться, а мрії і бажання виконуються як можна частіше, дозволяючи радіти новим перемогам і завжди посміхатися. З Днем народження, коханий! Бажаю міцного здоров'я, удачі, благополуччя, добра, радості, любові, щастя, гарного настрою, посмішок, яскравих вражень. Нехай тепло і затишок завжди наповнюють твій дім, нехай сонячне світло зігріває в будь-яку погоду, а бажання виконуються при одній думці про них.


Вашій увазі найкращі привітання з Днем Народження коханому чоловіку українською мовою у прозі (своїми словами). В день народження коханим зазвичай говорять багато ласкавих, приємних слів про кохання. Мені хочеться зробити невеликий виняток і сказати не про кохання, а про емоції. Дні чи ночі, проведені з тобою, наповнюють моє життя особливим смаком. Спасибі, що додаєш смаку в моє життя! Копіювати. Дорогий, в цей прекрасний день, хочу привітати тебе з твоїм днем народження! І підняти цей келих в надії на те, що всі мої побажання здійсняться, а бажаю я тобі спокою, впевненості і сил! Люблю тебе, .


Привітання з днем народження коханому українською мовою у віршах на сайте NiceLadY.ru Любий, вітаю від усієї душі! Тебе З Днем народження – скоріше рушій! Хочу тобі побажати сміливо: Будь милим, коханим, будь моїм дивом!Любий, вітаю від усієї душі! Тебе З Днем народження – скоріше рушій! Хочу тобі побажати сміливо: Будь милим, коханим, будь моїм дивом! . З Днем народження тебе, Мій коханий, мій жаданий, Моє серденько живе! Хай щастить тобі в усьому, Хай щастить тобі завжди, Щоб душа не знала втому І удача, як з води! Поцілунок подарую, Подарую цілий світ! І до серця причарую, Мій ти папороті цвіт! Привітання коханому українською мовою.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

кейс с ответами внутренний конфликт

принципиальная схема приемника golon rx 607ac

юлия кузьминых сделка 3 часть в плену любви читать