модульна система навчання з математики в середній школі

Модульне навчанння — система навчання, яка є одним із видів особистісно-орієнтованого навчання та відрізняється від традиційної системи навчання цілями й завданнями, програмно-методичним забезпеченням, організаційними формами та ін. Технологія модульного навчання в Україні застосовується як у середній школі, так і в у ВНЗ. Теоретичні засади модульного навчання розроблялися цілим рядом учених — Є. Сковіним, А. Фурманом, П. Третьяковим, І. Сенновським, М. Чошановим, М. Лазарєвим, А. Алексюком, К. Вазіною, П. Юцявичене, О. О. Огнев’юком та ін. Спочатку модульне навчання було представлене як пакет.


В основі кредитно-модульної технології навчання - модульна система організації навчання. Саме тому необхідно більше уваги звернути на характеристику поняття модульності. Модульне навчання - пакет науково адаптованих програм для індивідуального навчання, що оптимізує на практиці академічні та особистісні досягнення студента з певним рівнем попередньої підготовки. Воно здійснюється за окремими функціонально-автономними вузлами, відображеними у змісті, організаційних формах і методах, тобто за модулями, призначення яких - розв'язати конкретне коло психолого-педагогічних завдань.


Модульно-розвивальні технології навчання математики на уроках математики. На шляху до модульно-розвивального навчання на уроках математики. Досвід показує, що учні можуть писати будь-які письмові роботи з математики в одному варіанті. Для заохочення учнів, особливо середньої ланки, максимальну кількість балів можна виставляти за найоригінальнішу думку, судження. Що стосується практичних занять з математики, то і в цьому напрямку слід піднятися на одну сходинку. Хотілося б сподіватися, що через деякий час модульно - розвивальне навчання стане традиційним для наших шкіл, а передова педагогічна думка буде шукати і створювати нові, більш прогресивні, технології. Література


Навчання математики в основній школі передбачає формування предметної математичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності» цієї програми. Формування зазначеної компетентності підпорядковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти.


Цілі навчання математиці у неповній середній загальноосвітньої школі. Значення шкільного курсу математиці у системі освіти. Формування наукового світогляду, виховання які у процесі вивчення математики. Зв'язок навчання математиці з життям. Складові частини методик викладання математики. Цілі навчання математиці. Взаємозв'язок цілей, змісту, форм і методів навчання математиці. Рух за реформу математичної освіти. Предмет математики, роль математики, роль практики у виникненні та розвитку математики, математичні абстракції. Математична діяльність, її складові. Практичні докладання матем.


Інтерактивні технології навчання на уроках математики сприяють ефективному розвитку в кожної особи математичних здібностей, розвитку логічного мислення, системи загальнолюдських цінностей та загальноприйнятих норм поведінки . іншої людини, формуванню навичок спілкування та співпраці з іншими членами групи, взаєморозуміння та взаємоповаги до кожного індивідуума, вихованню толерантності, співчуття, доброзичливості та піклування, почуття солідарності й рівності, формуванню вміння робити вільний та незалежний вибір, що ґрунтується на власних судженнях та аналізі дійсності, розумінні норм і порав поведінки.


Мірі-проект містить мету навчання математики в Новій українській школі, ключові європейські компетенції, які необхідно розвивати в учнів, характерні риси п. Альберт Губбард Мета навчання математики – формувати в учнів предметну математичну грамотність, ключові компетентності, необхідні для їхньої самореалізації у швидкозмінному світі. Ключові європейські компетенції: вивчати, шукати, думати, співпрацювати, братися за справу, адаптуватися. Номер слайду 3. Сучасний вчитель Креативність – це здатність до творчості і умова, що полегшує, стимулює творчий процес, забезпечує оцінку його продуктів. Номер слайду 4.


Тобто, прикладна спрямованість шкільного курсу математики забезпечує активізацію пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики через формування в учнів стійких мотивів до навчання, посилення інтересу до вивчення математики, підвищення рівня пізнавальної активності та самостійності учнів. У сучасні програми з математики інтегровані наскрізні лінії, які спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей. Виокремлюють чотири наскрізні змістові лінії: 1. «Екологічна безпека й сталий розвиток» Реалізується в курсі математики насамперед через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження.


Навчання математики в 5-7 класах ЗОШ здійснюється за новими програмами, надрукованими у збірнику [3] та у науково-методичному журналі „Математика в школі” (№2 2006р.). У кожному з перерахованих збірників програм у пояснювальній записці йдеться про навчання математики, спрямоване на досягнення певних цілей, які включають в себе: ü формування математичних знань як невід’ємної складової загальної культури; ü інтелектуальний розвиток учнів, розвиток логічного мислення


Результати експериментального навчання підтвердили ефективність методичної системи навчання математики студентів вищих технічних навчальних закладів на засадах діяльніс-ного підходу. Ключові слова: вища математика, діяльнісний підхід до навчання, концепція проектування й ор-ганізації навчання, технічні напрями підготовки, предметна модель студента, методична система навчання математики. Постановка проблеми. Основна мета вищої інженерної освіти полягає в підгото-вці кваліфікованого компетентного інже-нера, який вільно володіє професією та орі-єнтується в суміжних галузях діяльності, засвідчує г.


Метою викладання методики математики є розкриття педагогічної системи навчання математики, яка включає в себе ряд взаємозв’язаних елементів, а саме: цілі навчання, зміст, методика і прийоми навчання, організаційні форми і засоби навчання молодших школярів. 1.2. Завдання вивчення навчальної дисципліни. Завданнями вивчення методики математики в початкових класах є: • засвоєння певного кола знань із області основ математичної науки та.


орієнтованого навчання математики в основній школі у. навчальних програмах і підручниках з математики для. основної школи. 3.1. Навчання учнів основної школи математичної мови як складової математичної компетентності (Т.М. Хмара). 3.2. Формування предметних і ключових компетентностей в учнів основної школи засобами проектних технологій (Н.Д. Мацько).


Читання та запис Системи числення. Алгоритми дій над натуральними числами в різних системах числення. Розв'язання арифметичних задач. Теорія подільності натуральних чисел. Зв'язок методики математики з іншими науками. Мета навчання математиці в школі. Провідні ідеї шкільного курсу математики. 19. Методи викладання математики. Поняття методу викладання. Проблема класифікації методів. Створення теоретичної математики. Математика в країнах греко-римської культури з VI ст. до н.е. до V ст. н.е. Перетворення математики в абстрактну дедуктивну науку. Піфагорійська математика. Перша криза методологічних основ математики і її подалання. Перші математичні теорії. Елементарна математика.


Курс математики — важлива складова навчання й виховання молодших школярів, основоположна частина математичної освіти. Цей курс у системі неперервної освіти ґрунтується на відповідному змісті Базового компонента дошкільної освіти й реалізує наступність між дошкіллям та початковою школою у сфері логіко-математичного розвитку, а також забезпечує перспективність у навчанні математики в 5-му класі. Метою освітньої галузі «Математика» є різнобічний розвиток особистості учня (учениці), формування математичної та інших ключових компетентностей, необхідних для ефективної життєдіяльності та продовження навчання.


Методика навчання математики як наука та навчальний предмет. Методична система навчання математики учнів початкових класів Методична система навчання математики учнів початкових класів Методична система навчання математики учнів початкових класів 2. Сучасний урок математики в початковій школі: технологічний підхід. Сучасний урок математики в початковій школі Сучасний урок математики в початковій школі Сучасний урок математики в початковій школі Сучасний урок математики в початковій школі 3. Методика навчання змістових ліній. Методика навчання елементів геометрії в курсі математики початкової школи. Банк мультимедійних матеріалів до.


У будь-якій сучасній системі загальної освіти математика займає одне з центральних місць, що, безсумнівно, говорить про унікальність цієї галузі знань. Що являє собою сучасна математика? Навіщо вона потрібна? Ці та подібні їм питання часто задають вчителям діти. І кожен раз відповідь буде різним у залежності від рівня розвитку дитини та її освітніх потреб. Методика викладання математики в середній школі передбачає виділення в програмі з математики п'яти розділів: інформації про рахунок і кількості; відомості про розміри . Предметом методики навчання математики в початковій школі є: обгрунтування цілей навчання предмету; наукова опрацювання змісту математичного навчання

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

кейс с ответами внутренний конфликт

принципиальная схема приемника golon rx 607ac

юлия кузьминых сделка 3 часть в плену любви читать